To aplikacje „webowe” będące uzupełnieniem oferty enova365. Zostały oparte w pełni na technologii i logice biznesowej standardowej wersji enova365 co pozwala na zachowanie spójności zapisów realizowanych drogą internetową.
Ich wykorzystanie ułatwia organizację pracy na poziomie całego przedsiębiorstwa, w sposób sprawny, bez zbędnej biurokracji. W większości firm administrowanie informacjami pracowniczymi urasta do rangi ważnego elementu zarządzania kapitałem ludzkim. Rozwiązanie enova365 umożliwia pracownikom swego rodzaju „samoobsługę” w załatwianiu za pośrednictwem Internetu lub intranetu większości spraw administracyjnych bez konieczności wypełniania uciążliwej dokumentacji papierowej. Automatyzacja zarządzania sprawami pracowniczymi to również klucz do zmniejszenia kosztów administracyjnych i poprawy efektywności operacyjnej.
enova365 Pulpit Pracownika
Dzięki wykorzystaniu elektronicznego dostępu pracowników do danych kadrowo-płacowych w istotny sposób przyspiesza się przepływ informacji w firmie.
Pracownik z poziomu aplikacji może:
składać wnioski urlopowe,
przeglądać dane dotyczące czasu pracy, nadgodzin, wykorzystania urlopów,
przeglądać kwoty wynagrodzeń,
sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
drukować paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.
… umożliwia elektroniczny dostęp kadry kierowniczej do danych kadrowo-płacowych podległych pracowników oraz własnych. Podstawową funkcjonalnością platformy jest zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie.
Dostęp do Pulpitu Kierownika umożliwia:
przeglądanie danych podwładnych pracowników,
zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
drukowanie różnego rodzaju raportów.
Korzyści z wykorzystania modułu:
przyspieszenie realizacji operacji kadrowo-płacowych,
zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu,
dystrybucja dokumentów elektronicznych,
lepsza organizacja pracy oraz ustalanie zastępstw,
Moduł enova365 Pulpit Kontrahenta przeznaczony jest dla firm zajmujących się działalnością handlową w modelu B2B. Umożliwia założenie wybranym kontrahentom indywidualnych kont dostępu, dzięki którym otrzymują oni dostęp do oferty asortymentowej sprzedawcy.
Jakie możliwości uzyskuje Użytkownik:
samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych), oferty od dostawcy,
udostępnienie kontrahentowi informacji o jego należnościach i zobowiązaniach,
możliwość przeglądania przez kontrahenta listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe,
możliwość wyświetlana zdjęć towarów,
możliwość przeglądania i odbieranie faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI),
podgląd kontrahenta na indywidualne warunki handlowe,
informacja o zadaniach CRM kontrahenta,
możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień,
możliwość połączenia z modułem enova365 Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.
uproszczenie i automatyzacja procesów obiegu dokumentów w module enova35 Handel,
uzyskanie nowego kanału komunikacji z kontrahentem,
proces obiegu dokumentów i informacji pomiędzy kontrahentem a użytkownikiem enova365 utrzymywany jest od początku do końca w jednej bazie danych (brak konieczności wysyłania maili, faxów, wykonywania telefonów),
podniesienie jakości obsługi kontrahenta;
utrzymanie wizerunku nowoczesnej firmy korzystającej z rozwiązań pro klienckich.
enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
… to platforma do elektronicznej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami.
Funkcjonalność dostępna w module:
dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
dwukierunkowa komunikacja Klienta z Biurem Rachunkowym,
udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS,
płatności do realizacji w bankowości elektronicznej,
zadania zlecone i powiadomienia,
zasobnik dokumentów – najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.
Korzyści z wykorzystania modułu:
zwiększenie konkurencyjności usług biura,
poprawa jakości obsługi klientów biura rachunkowego,
usprawnienie komunikacji z klientem i wymiany dokumentów,
automatyzacja udostępniania informacji Klientowi,
wzrost efektywności pracy księgowego,
podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych Klientowi.