Strona główna » Programy » enova365 ERP » enova365 Pulpity

enova365 Pulpity

To aplikacje „webowe” będące uzupełnieniem oferty enova365. Zostały oparte w pełni na technologii i logice biznesowej standardowej wersji enova365 co pozwala na zachowanie spójności zapisów realizowanych drogą internetową.

Ich wykorzystanie ułatwia organizację pracy na poziomie całego przedsiębiorstwa, w sposób sprawny, bez zbędnej biurokracji. W większości firm administrowanie informacjami pracowniczymi urasta do rangi ważnego elementu zarządzania kapitałem ludzkim. Rozwiązanie enova365 umożliwia pracownikom swego rodzaju „samoobsługę” w załatwianiu za pośrednictwem Internetu lub intranetu większości spraw administracyjnych bez konieczności wypełniania uciążliwej dokumentacji papierowej. Automatyzacja zarządzania sprawami pracowniczymi to również klucz do zmniejszenia kosztów administracyjnych i poprawy efektywności operacyjnej.

enova365 Pulpit Pracownika

Dzięki wykorzystaniu elektronicznego dostępu pracowników do danych kadrowo-płacowych w istotny sposób przyspiesza się przepływ informacji w firmie.

Pracownik z poziomu aplikacji może:
  • składać wnioski urlopowe,
  • przeglądać dane dotyczące czasu pracy, nadgodzin, wykorzystania urlopów,
  • przeglądać kwoty wynagrodzeń,
  • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • drukować paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.
Korzyści z wykorzystania modułu:
  • przyspieszenie przepływu informacji w firmie,
  • lepsza organizacja pracy,
  • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
  • poprawa efektywności operacyjnej,
  • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi.
enova365 Pulpit Kierownika

… umożliwia elektroniczny dostęp kadry kierowniczej do danych kadrowo-płacowych podległych pracowników oraz własnych. Podstawową funkcjonalnością platformy jest zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie.

Dostęp do Pulpitu Kierownika umożliwia:
  • przeglądanie danych podwładnych pracowników,
  • zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
  • wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
  • drukowanie różnego rodzaju raportów.
Korzyści z wykorzystania modułu:
  • przyspieszenie realizacji operacji kadrowo-płacowych,
  • zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu,
  • dystrybucja dokumentów elektronicznych,
  • lepsza organizacja pracy oraz ustalanie zastępstw,
  • kontrola nadgodzin,
  • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
  • poprawa efektywności operacyjnej,
  • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi.
enova365 Pulpit Kontrahenta

Moduł enova365 Pulpit Kontrahenta przeznaczony jest dla firm zajmujących się działalnością handlową w modelu B2B. Umożliwia założenie wybranym kontrahentom indywidualnych kont dostępu, dzięki którym otrzymują oni dostęp do oferty asortymentowej sprzedawcy.

Jakie możliwości uzyskuje Użytkownik:
  • samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych), oferty od dostawcy,
  • udostępnienie kontrahentowi informacji o jego należnościach i zobowiązaniach,
  • możliwość przeglądania przez kontrahenta listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe,
  • możliwość wyświetlana zdjęć towarów,
  • możliwość przeglądania i odbieranie faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI),
  • podgląd kontrahenta na indywidualne warunki handlowe,
  • informacja o zadaniach CRM kontrahenta,
  • możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień,
  • możliwość połączenia z modułem enova365 Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.
Korzyści z wykorzystania modułu:
  • zwiększenie konkurencyjności poprzez umożliwienie kontrahentowi (odbiorcy/dostawcy) samodzielnego wystawiania określonych typów dokumentów,
  • uproszczenie i automatyzacja procesów obiegu dokumentów w module enova35 Handel,
  • uzyskanie nowego kanału komunikacji z kontrahentem,
  • proces obiegu dokumentów i informacji pomiędzy kontrahentem a użytkownikiem enova365 utrzymywany jest od początku do końca w jednej bazie danych (brak konieczności wysyłania maili, faxów, wykonywania telefonów),
  • podniesienie jakości obsługi kontrahenta;
  • utrzymanie wizerunku nowoczesnej firmy korzystającej z rozwiązań pro klienckich.
enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

… to platforma do elektronicznej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami.

Funkcjonalność dostępna w module:
  • dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
  • dwukierunkowa komunikacja Klienta z Biurem Rachunkowym,
  • udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
  • najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
  • raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS,
  • płatności do realizacji w bankowości elektronicznej,
  • zadania zlecone i powiadomienia,
  • zasobnik dokumentów – najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.
Korzyści z wykorzystania modułu:
  • zwiększenie konkurencyjności usług biura,
  • poprawa jakości obsługi klientów biura rachunkowego,
  • usprawnienie komunikacji z klientem i wymiany dokumentów,
  • automatyzacja udostępniania informacji Klientowi,
  • wzrost efektywności pracy księgowego,
  • podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych Klientowi.