pobierz demo
pobierz demo
DMS

enova365 DMS

enova365 DMS (Document Managment System) to moduł wspierający przechowywanie i porządkowanie dokumentów w firmowych rejestrach (przychodzące / wewnętrzne / wychodzące). Umożliwia również ewidencjonowanie wprowadzonych dokumentów zgodnie z określonym jednolitym rzeczowym wykazem akt. Jego celem jest również przypisywanie dokumentów do spraw, działów merytorycznych czy też elementów w strukturze organizacyjnej.

Moduł posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) - służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.

Możliwości
  • automatyzacja wprowadzania "obcych" dokumentów – po zeskanowaniu są rozpoznawane przez system i ewidencjonowane w rejestrach dzięki czemu ograniczana jest ilość błędów popełnianych przez użytkowników, 
  • przechowywanie dokumentów w formie cyfrowej w jednym miejscu w formie cyfrowej – ograniczenie ryzyka zagubienia dokumentu,
  • zapewnienie dostępności i umożliwienie płynnej pracy z dokumentami ze wszystkich stanowisk,
  • ewidencjonowanie dokumentów np. z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz ze wprawami, które ich dotyczą.
Korzyści
  • szybki wgląd do dokumentów oraz spraw,
  • przyspieszenie przepływu dokumentów pomiędzy różnymi działami i pracownikami,
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi wprowadzania dokumentów,
  • zmniejszenie ilości błędów użytkowników,
  • e-archiwizacja,
  • skrócenie czasu wdrażania pracowników w obsługę programu.
DMS W tej kategorii nie ma produktów.