enova365 Pulpity
... to aplikacje "webowe" będące uzupełnieniem oferty enova365. Zostały oparte w pełni na technologii i logice biznesowej standardowej wersji enova365 co pozwala na zachowanie spójności zapisów realizowanych drogą internetową.
Ich wykorzystanie ułatwia organizację pracy na poziomie całego przedsiębiorstwa, w sposób sprawny, bez zbędnej biurokracji. W większości firm administrowanie informacjami pracowniczymi urasta do rangi ważnego elementu zarządzania kapitałem ludzkim. Rozwiązanie enova365 umożliwia pracownikom swego rodzaju "samoobsługę" w załatwianiu za pośrednictwem Internetu lub intranetu większości spraw administracyjnych bez konieczności wypełniania uciążliwej dokumentacji papierowej. Automatyzacja zarządzania sprawami pracowniczymi to również klucz do zmniejszenia kosztów administracyjnych i poprawy efektywności operacyjnej.
enova365 Pulpit Pracownika
Dzięki wykorzystaniu elektronicznego dostępu pracowników do danych kadrowo-płacowych w istotny sposób przyspiesza się przepływ informacji w firmie.
Pracownik z poziomu aplikacji może:
- składać wnioski urlopowe,
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy, nadgodzin, wykorzystania urlopów,
- przeglądać kwoty wynagrodzeń,
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- drukować paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.
Korzyści z wykorzystania modułu:
- przyspieszenie przepływu informacji w firmie,
- lepsza organizacja pracy,
- automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
- poprawa efektywności operacyjnej,
- prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi.
enova365 Pulpit Kierownika
... umożliwia elektroniczny dostęp kadry kierowniczej do danych kadrowo-płacowych podległych pracowników oraz własnych. Podstawową funkcjonalnością platformy jest zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie.
Dostęp do Pulpitu Kierownika umożliwia:
- przeglądanie danych podwładnych pracowników,
- zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
- wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
- drukowanie różnego rodzaju raportów.
Korzyści z wykorzystania modułu:
- przyspieszenie realizacji operacji kadrowo-płacowych,
- zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu,
- dystrybucja dokumentów elektronicznych,
- lepsza organizacja pracy oraz ustalanie zastępstw,
- kontrola nadgodzin,
- automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
- poprawa efektywności operacyjnej,
- prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi.
enova365 Pulpit Kontrahenta
Moduł enova365 Pulpit Kontrahenta przeznaczony jest dla firm zajmujących się działalnością handlową w modelu B2B. Umożliwia założenie wybranym kontrahentom indywidualnych kont dostępu, dzięki którym otrzymują oni dostęp do oferty asortymentowej sprzedawcy.
Jakie możliwości uzyskuje Użytkownik:
- samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych), oferty od dostawcy,
- udostępnienie kontrahentowi informacji o jego należnościach i zobowiązaniach,
- możliwość przeglądania przez kontrahenta listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe,
- możliwość wyświetlana zdjęć towarów,
- możliwość przeglądania i odbieranie faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI),
- podgląd kontrahenta na indywidualne warunki handlowe,
- informacja o zadaniach CRM kontrahenta,
- możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień,
- możliwość połączenia z modułem enova365 Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.
Korzyści z wykorzystania modułu:
- zwiększenie konkurencyjności poprzez umożliwienie kontrahentowi (odbiorcy/dostawcy) samodzielnego wystawiania określonych typów dokumentów,
- uproszczenie i automatyzacja procesów obiegu dokumentów w module enova35 Handel,
- uzyskanie nowego kanału komunikacji z kontrahentem,
- proces obiegu dokumentów i informacji pomiędzy kontrahentem a użytkownikiem enova365 utrzymywany jest od początku do końca w jednej bazie danych (brak konieczności wysyłania maili, faxów, wykonywania telefonów),
- podniesienie jakości obsługi kontrahenta;
- utrzymanie wizerunku nowoczesnej firmy korzystającej z rozwiązań pro klienckich.
enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
... to platforma do elektronicznej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami.
Funkcjonalność dostępna w module:
- dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
- dwukierunkowa komunikacja Klienta z Biurem Rachunkowym,
- udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
- najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
- raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS,
- płatności do realizacji w bankowości elektronicznej,
- zadania zlecone i powiadomienia,
- zasobnik dokumentów - najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.
Korzyści z wykorzystania modułu:
- zwiększenie konkurencyjności usług biura,
- poprawa jakości obsługi klientów biura rachunkowego,
- usprawnienie komunikacji z klientem i wymiany dokumentów,
- automatyzacja udostępniania informacji Klientowi,
- wzrost efektywności pracy księgowego,
- podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych Klientowi.