SaldeoSMART to program dla biur rachunkowych i firm. Jest zintegrowany z wieloma programami księgowymi i systemami ERP m.in. enova365 Księga Handlowa, enova365 Księga Podatkowa, wapro fakir - Finanse i księgowość i wapro kaper - Księga podatkowa. Odczytuje informacje z zeskanowanych dokumentów: faktur i wyciągów bankowych, skracając czas niezbędny do ich analizy i w efekcie zaksięgowania.
Funkcje programu - czyli dlaczego program usprawni mi pracę?
Odczytywanie faktur i dokumentów - dzięki OCR odczytasz dane z faktur (VAT, proform, walutowych, zagranicznych), a także z wyciągów bankowych i innych dokumentów. SaldeoSMART jest skuteczny w odczytywaniu danych - efektywność jest bliska 100%. Program uczy się w trakcie pracy. Koniec z ręcznym przepisywaniem danych.
Automatyzacja księgowości - program korzysta ze słowników m.in. wymiarów, kategorii oraz sam uczy się właściwej kategoryzacji faktur. Dostępne integracje z programami księgowymi zapewniają eksport danych do programu księgowego. W łatwy sposób zsynchronizujesz m.in. kontrahentów, kategorie i formy płatności. Dzięki temu zautomatyzujesz i przyspieszysz swoją pracę.
Obsługuj wyciągi bankowe za pomocą OCR SaldeoSMART - wprowadzanie transakcji do programu księgowego stanie się szybkie, a obsługa dokumentów w pełni zautomatyzowana. Zapewnij sobie blisko 100% skuteczności odczytu bez konieczności weryfikacji danych. Koniec z mozolnym ręcznym wprowadzaniem operacji i przelewów na wyciągu bankowym.
Elektroniczny Obieg Dokumentów - jeśli potrzebujesz zorganizować w swojej firmie obiegi dokumentów, z ich akceptacją na różnych etapach - pomoże Ci w tym SaledoSMART. Definiuj swoje ścieżki obiegu dokumentów i rozbudowuj uprawnienia użytkowników a osiągniesz pełną kontrolę nad przepływami dokumentów i zaoszczędzisz: czas zużyty odnalezienia dokumentów, powierzchnię na przechowywanie dokumentów i zasoby finansowe przez automatyzację pracy.
Wystawianie faktur - możesz wystawiać faktury swoim kontrahentom - w aplikacji webowej lub w aplikacji mobilnej, z dowolnego miejsca, w dowolnej ilości.
Zarządzaj pracą swoich pracowników - deleguj zadania, monitoruj ich wykonanie,
Dokumenty i rozliczenia księgowe - zyskujesz dostęp do bieżących rozliczeń i ich historii; SaldeoSMART przypomni o płatnościach podatków i ZUS, a Ty stale będziesz mógł kontrolować wyniki firmy. W dowolnej chwili błyskawicznie odnajdziesz wprowadzony dokument. Nie stracisz czasu na poszukiwania w zakurzonych segregatorach.
Kadry i zaliczki - prowadź e-teczki pracownicze oraz sprawnie zarządzaj wypłacanymi zaliczkami; twórz elektroniczne archiwum dokumentów kadrowych zgodne z obowiązującymi przepisami i RODO.
Integracja z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) - zautomatyzuj swoje działania związane z wysłaniem, pobieraniem i przechowywaniem faktur w ramach KSeF. SaldeoSMART wykona za Ciebie większość czynności - zaoszczędzisz swój czas.
Jak wygodnie pracować w SaldeoMART i oszczędzać swój czas i środki finansowe?
1. Dodaj fakturę do programu - w dowolny sposób:
2. SaldeoSMART automatycznie odczyta dane z faktury
3. Zweryfikuj otrzymane wyniki i automatyzuj księgowanie - opisz kategorię a pozostałe informacje program dopisze za Ciebie
4. Zaimportuj faktury i wyciągi bankowe do programu księgowego.